Gaaaah!

Mitt hem är just nu lite kaosartat! Flera rum är urplockade på möbler och alla grejer och är samlade i grupper i vardagsrummet och matrummet. Alla skor från hallen ligger i en hög på golvet, ytterkläder ligger slängda i en fåtölj, diverse elektronik från arbetshörnan är inknölat i bokhyllan... Jag skulle kunna fortsätta i en evighet! Även om jag vet att röran bara är ytterst tillfällig är det jobbigt för min ordningsamma sida (som jag till största delen består av) att bo i denna oordning...och helst vill jag gå och städa i högarna. Alltså göra röran lite finare..!
Halva huset är också inplastat och "inpappat".

Och varför detta? Jo, vi har målare på besök! Ni får vänta på det färdiga resultatet innan ni får se bilder! Joo, stå ut bara. Det måste ju jag göra! ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Ohhh så nu blir det målat härligt!!!

2013-05-14 @ 09:58:01
Postat av: Emelie

Åå spännande!! Det kommer blir otroligt fint :)

2013-05-18 @ 20:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0