Upp och hoppa!

Påsken har hittills spenderats utomhus i det vackra vädret! Igår åkte vi ut till en sjö för att prova pimpel-lyckan! Tror inte jag pimplat sedan mellanstadiet typ. Men nej, inte en fisk i sikte! Men vad gör väl det när man får vara ute i friska luften?!
Imorse väckte lille marodören oss klockan 5... Stämningen var på topp när han låg och brummade och sparkade och tjoade. Vi firade den tidiga morgonen med att åka in till jobbet och äta hotellfrukost. Lite påsklyx liksom! Efter det känns det som dagen gått i sloooowmotiooon. Jag har varit såå trött! Tur att jag fick ta en liten tupplur på eftermiddagen, annars hade jag förmodligen slocknat ungefär samtidigt som Elliot ikväll. Men man vänjer sig säkert med att vakna klockan 5 också. Eller hur? SÄG att man gör det?! Pleease..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0