Sköna lördag!

Lördagar är ju speciella ändå, fastän jag är ledig alla dagar! Kanske är den extra speciell just idag eftersom det är sista dagen vi behöver vara utan våran sambo/pappa/husse... Längtar!
 
Igår kväll fick jag besök av fyra pinglor som kom hit och lagade mat och pratade skit. Vi passade på att byta lite kläder med varandra också. Sånt som man själv tröttnat på kan vara uppskattat av någon annan! Perfekt istället för att bara slänga. Tjejerna hade med sig en bukett tulpaner som idag fick flytta ner i en av mina kakburkar, riktigt gulligt om jag får säga det själv!
 
 
Eftersom det är en sån bra lördag bjuder jag på fina bilder på min lilla prins. Finaste lilla prinsen som finns!
 
 Watch out Tipi!
 Mitt hjärta smälter...

Kommentarer
Postat av: Micka

Sötnosar! Båda tvån! :)

2013-03-18 @ 20:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0