Onsdag

Jag önskar jag kunde skriva "Jippii, vi är friska som små nötkärnor!"... Men nej, här håller sig bacilluskerna kvar med järngrepp. Även om Elliot nu äntligen är feberfri så är det fortfarande snorigt, slemmigt och en lite tröttare bebbe. Jag tycker det är svårt att veta hur han mår, och helst nu när det är FÖRSTA GÅNGEN han är krasslig... Jag kör mitt race med rutiner och mycket vila, det tror jag han mår bra av!

Vi har varit några dagar hos mamma & pappa och fått lite hjälp och stöd, väldigt skönt! Men idag packade vi ihop oss och åkte hem igen. Hemma visade det sig vara 15 grader inomhus... Brrrr! Så det blev lunch med mössa, tröja och tossor på för Elliot! :) Nu är det varmt och skönt igen. Elliot har somnat och nu ser jag fram emot lite egen mamma-tid. Det är mycket som rör sig i hjärnan så jag behöver lite avkoppling, rensning och bara vara en stund...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0