Morgonpigg skärtorsdag

God morgon! Idag slog vi något slags rekord när vi vaknade 05.45. Elliot blev lika överlycklig som vanligt när jag slog upp ögonen och kikade på honom där han låg och busade. Lika bra att gå upp, tänkte jag. Nu brinner det i kaminen, kaffet är på gång i bryggaren och bebisen är påklädd och redo för en ny dag! Nu övar han för fullt sin teknik att ta sig runt på golvet. Sakta men säkert tar han sig hit och dit...

Igår trotsade jag förkylningen och tog oss ner på stan för en lunchdejt med Jenny & Mia. Bäst att passa på, för så ofta blir det inte. Vi hittade till och med ett nytt favvo-lunchställe! Mia hade som vanligt tänkt till och hade med sig påskpresenter till oss andra. Hemgjort godis uppskattas alltid! Och att hinna träffa Jenny var en fin påskpresent bara det!
Ja, idag börjar påsken alltså. Jag har påskpyntat minimalt och idag ska jag göra små godispaket ifall det kommer några påskkärringar och knackar på... För mig har påsken alltid varit några underbara dagar i strålande sol uppe i fjällmiljö...så har det varit så länge jag kan minnas. Bästa tiden där uppe är ju NU, när solen värmer! Men nu blir vi hemma och myser istället. Får se fram emot fjället inom kort... ;)

Påskpuss till er!


Kommentarer
Postat av: Malin

Glad påsk vännen!!

2013-03-28 @ 07:15:25
Postat av: Marie

Va du är pysslig! Hoppas det kommer några :) puss

2013-03-28 @ 16:52:17
URL: http://www.baralillamarie.blogg.se
Postat av: Jenny

Det var en fin påskpresent att få träffa dig och Elliot också!! Bättre sällan än aldrig :)

Stor kram och glad påsk!

2013-03-29 @ 07:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0