Mitt hår, en följetong...

Jag har nog alltid de senaste åren tyckt att jag haft ganska långt hår. Kanske för att jag så gärna ÖNSKAT att det skulle vara långt. När jag kikar tillbaka på gamla bilder nu inser jag att jag inte alls hade långt hår, utan nästan en lång page... Med hjälp av min duktiga syster som nu är frisör har vi lyckats få mitt hår att växa ut. (Sen är väl kanske inte håret i världens bästa skick, men långt är det!) Jag vet inte om det är dags att klippa av det kanske? Det känns som håret tagit ganska mycket stryk av graviditeten och nu har jag märkt att håret gått av på flera ställen... Och med handen på hjärtat är jag inte så snäll mot mitt hår heller...
Jag får väl rådgöra med min frisör nästa gång vi ses! ;)


Kommentarer
Postat av: Marie

Det har verkligen växt! Jag tyckte att det var långt förut oxå! :) men se vad fel man har:) kanske bra att ta lite xtra nu så det känns fylligt och bra i topparna :) vi får se:)puss

2013-03-27 @ 19:31:50
URL: http://www.baralillamarie.blogg.se
Postat av: Micka

Vackra du! <3

2013-03-27 @ 23:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0