Han med stort H

Tidigt tidigt imorse, omkring halv 4, kom han äntligen hem och kröp ner bredvid oss i sängen igen. Ja, min sambo har varit bortrest i 8 dagar. Jobbresa. Fast minus jobb kan man säga. Lite mer typen "bli-bjuden-på-allt-och-lite-till-resa-med-kollegorna". Ni fattar! (Det är en j**** skillnad på företag må jag säga!) Att ligga i en solstol vid poolen på Gran Canaria hade jag inte heller tackat nej till! Nu är han hemma i alla fall och det är sååå skönt! Har saknat honom massor! Jag kände direkt hur min trötthet kom smygande nu när jag kan slappna av lite. Nu har vi en sån där skön söndag när vi mest slappar. Och så har vi gråtit en skvätt ihop över vår Stöten-kollega... Skönt att dela det med någon som också vet vem han var. Dela tankar, gråta och diskutera...

Nu försöker Henrik söva Elliot i spjälsängen som vi kommit ifrån att använda nu när han varit sjuk. Dags att återgå till rutinerna som de såg ut innan. Lycka till till oss! ;)


Kommentarer
Postat av: Marie

Tur att man har en han med stort H :) domen ganska bra att ha ibland! Puss <3

2013-03-20 @ 07:30:34
URL: http://www.baralillamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0