..!

Gårdagen blev en väl godkänd dag...förutom att jag blev S J U K! Det sa bara pang på eftermiddagen så var jag plötsligt superförkyld. Det tackar man för...
Vi var ute några timmar i solen mitt på dagen och grillade korv ute till lunch. På eftermiddagen kom mamma och pappa på besök. De tyckte att Elliot hade ändrats och utvecklats bara på den vecka som gått sen de sist träffade honom. Det är både skrämmande och roligt att det går så snabbt. Under den senaste veckan har han lärt sig backa och ta sig runt på golvet och lärt sig vad LAMPA är! Och han vill gärna "klättra" på saker han kommer åt, t.ex. sin mammas ben! ;) Han blir även "paralyserad" av små melodisnuttar på Nyhetsmorgon på tv. Jag är avslöjad, Nyhetsmorgon är på varje morgon i vårt hus... :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Usch nu får jag panik!!!! När du säger att det hänt saker på en vecka!!!!! Jag som inte träffat er ordentligt på så länge!!!! Men vi får ta igen det nästa helg! Puss

2013-03-27 @ 08:12:58
URL: http://www.baralillamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0