Det ena, eller det andra?

Nu när Elliot har somnat och jag får lite egentid utan både barn och sambo kan jag liksom inte bestämma mig vad jag ska göra! Jag vill diska och plocka ihop samtidigt som jag vill bada fotbad och kolla på tv...och så vill jag ju helst ta vara på de sista underbart varma solstrålarna den här dagen. Det får bli en liten mix av alltihop, fast bara kortisar. Nu solstolen, sen lite disk, sen fotbad i soffan!
Innan Elliot skulle sova hjälptes han och Tipi åt att göra av med den sista energin. De busade runt och jagade varandra i vardagsrummet. Man kan ju bli fööör lycklig när man ser dom där två!


Jag är sjukt dålig på att uppdatera er här på bloggen, jag vet! Men när ni minst anar det så kommer det ett inlägg!


Kommentarer
Postat av: Marie

Jaaaaa! Äntligen :) kollar flera ggr om dagen ifall du uppdaterat eller inte! :)

2013-06-17 @ 22:28:46
URL: http://www.baralillamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0