Vi drog till fjällen

Japp, det gjorde vi! Därför har ni inte hört ifrån mig på några dagar. Jag har haft fullt upp med att andas fjälluft och umgås med familj och vänner! Elliot och jag var uppe i stugan i Norge med mamma några dagarn innan resten av familjen anslöt och kompisgänget intog Stöten inför Grande Finale. Det blev en kombination av att umgås med familjen och att umgås med vännerna. En heldag spenderade vi i vårt gamla hem Stöten och åkte bräda, afterski'ade och festade på kvällen. Det var första festen jag var med på sedan Elliot föddes, så det var riktigt kul att få komma ut lite! Och att det var med bästa gänget gjorde ju inte saken sämre... Träffade ett par bekanta ansikten på nattklubben som man saknat och det kändes underbart i hjärtat att ses igen!
Vädret var i stort sett strålande hela tiden och vi satt ute och lapade sol en del. Känns som våren är på ingång!
 
Stencool i solbrillor!
 
Elliot och mamma på fjället
 
Leka ute i eftermiddagssolen vid stugan
 
Mr Blueeyes...
 
På utflykt i ryggsäck!
 
Hooopp!!
 
Finaste Matte & Syster
 
Mamma, Elliot och Henrik
 
Och jag och mitt hjärta!
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Va mys! Jag vill tillbaka!!!!!!!!! Fjällen fjällen hela dan!

2013-04-10 @ 08:42:12
URL: http://www.baralillamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0