Veckan efter...

Senaste veckan jag jag levt lite i efterdyningarna av "att-fylla-30-bubblan". Det har gått en hel vecka sen den stora dagen och ja, det behövdes många dagar för att återhämta sig! I vårt hem syns fortfarande spår av firandet; flera blombuketter lever ännu, en rosa rullator står parkerad i ett hörn, en skylt med en tjej med rattmuff på huvudet står i hallen och ett stoooort kollage med bilder på moi sitter uppe på väggen... Tycker inte jag behöver ha någon brådska att städa undan bevisen.

Vad har jag annars haft för mig då? I fredags gjorde Elliot sitt första besök på Ikea och inhandlade några snygga prylar till sitt rum! Sakta men säkert växer hans rum fram. Helst vill jag ju att allt ska vara TIPP TOPP innan jag visar er hans lilla rum, men vi får se om jag kan hålla mig eftersom det kommer dröja innan jag är NÖJD...
I helgen blev gården krattad och ett och annat träd blev ett steg närmare brasved när motorsågen kom fram.
Jag letade fram min lilla rabarberplanta under löven och satte en hink över den som skydd, ett litet tips jag fått av min trädgårdskunniga mor. Får se om den vill växa till sig och bli stor och stark (och goood!) nu!

Idag blir det dejt med mammorna och ikväll ett efterlängtat danspass!

Tjing tjing!


Kommentarer
Postat av: sara hammarqvist

vad kul att du har en bild på mig på ditt collage..nice!!!!

2013-04-29 @ 17:37:11
URL: http://www.gowestwellness.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0