30's here!

Oj, oj, oj vilka dagar jag har haft! Jag är totalt utmattad med också väldigt lycklig och nöjd med hur det var att fylla 30! Min födelsedag, i torsdags, började med frukost och sång på sängen av mina hjärtan. När jag sedan kikade ut genom fönstret och fick syn på min bil som var inlindad i mängder med plastfolie insåg jag att jag hade några spännande dagar framför mig... 
 
Jag klipper fram bilen...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På eftermiddagen när jag kom hem från en lunch på stan med Mia hade det ploppat upp ett plakat hemma i byn, som från ingenstans liksom... 
 
Och vem jag än frågade och försökte få någon ledtråd om vem som plastat bilen eller satt upp plakatet var alla lika oskyldiga. Ok, tänkte jag, det är inte läge att lita på någon
På fredagen firade jag med min familj och släkten. Vi hade dukat upp fredagsmys med tacos och de kom med massor av fina presenter och blommor. Jag är bortskämd... 
På lördagen var det kompisarnas tur att få komma på kalas. Jag hade tvingat på dem outfits som hade med afterski att göra. Och ingen av dem gjorde mig besviken... Alla var sjukt snygga! Fick väldigt fina presenter och blommor av dem också. Ännu mer bortskämd tjej... Jag vet att ni kommer bli avundsjuka nu, men jag fick faktiskt en ROSA rullator! Med egen TUTA och NAMNSKYLT! Och ROSA, sa jag att den var ROSA? ;) Det värmde i mitt gamla hjärta att någon lagt ner så mycket tid och energi på att göra något till MIG! Tack tack tack!  
Resten av kvällen bjöd på en del dans, Jäger, Maddequiz, Harlem Shake och inte minst filmvisning med mig, Theres och Carro i huvudrollerna. De andra fick sig i alla fall ett gott skratt! Bjuder på det! :) 
 
Släkt och familj <3
 
Snyggaste paret med snyggaste brillor med tillhörande mustasch...
 
Ingen afterski utan snö och massor med god dricka! 
 
Här har jag precis fått den snyggaste rullatorn i hela världen! 
 
Perfekt att ta en liten drickapaus på! 
 
Killen med snyggaste outfiten! 
 
Jag & Thesan
 
Mia körde på den lite "dyrare" stilen!    
 
Brudarna 
 
The Evil sister som torterade mig med att visa en gammal videoinspelning som jag helst vill glömma... 
 
Carro kanske behöver rullatorn mer än mig? Sötnosar! 
 
Det blev en kväll som jag aldrig kommer glömma! Och det var ju faktiskt inte så hemskt att fylla 30 ändå.
Jag känner mig fortfarande lika ung som innan! :) 
 
Och tack till er alla andra som på ett eller annat sätt grattat mig, det betyder mycket! 

Kommentarer
Postat av: Evil-sister

Tack för en grym fest och för att du är du!!!!!

2013-04-22 @ 15:55:28
URL: http://www.baralillamarie.blogg.se
Postat av: Emelie

Helt galet vad mycket roligt!!! :P Är så ledsen att vi inte kunde komma på after ski festen :/.

Kram på er!

2013-04-30 @ 08:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0