Nytt hår, nya trasor!

Det är väldigt sällan man behöver piffa upp sig när man är hemma med lilla Elliot. Han bryr sig liksom inte så mycket om hans mamma är snygg eller inte... När man sedan VILL göra sig snygg och öppnar garderoben och inser att man inte shoppat kläder sedan oktober förra året (om man inte räknar med gravidkläder) blir man lätt deprimerad..! Men nu i veckan köpte jag ett par nya plagg och herreguuuuud så enkelt och kul det plötsligt blir att snygga till sig och känna sig fräsch, och pricken över i:et är ju såklart att min utväxt är borta! Nu kan jag även fota toppen av mitt huvud! ;)


Kommentarer
Postat av: Sis

Det var väl dax att uppdatera lite om det nästan gått ett år :) du är så schnygg!!!!! Puss

2012-09-24 @ 06:48:58
Postat av: Malin

Hmm jag läste trosor ist för trasor vilket gjorde det hela lite roligt!!:)

2012-09-24 @ 07:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0