När trollmor har lagt de elva små trollen...

...kan hon blogga, som hon tänkt göra så många dagar nu! Men tiden räcker liksom inte till, fast på ett bra sätt! Elliot, Tipi och jag har dagar fulla med mys och pyssel. I helgen som var gjorde vi första "långresan" med Elliot. Ja, utomlands blev det till och med...Norge! Åh, så härligt det var att komma dit och bara vara i fjälluften och i mysiga stugan.
Igår fick jag äntligen chans att åka till syster-yster och ordna mitt hår som väntat mååånga veckor med en utväxt som heter duga. Nu är jag en blondie igen! ;) Tack världens bästa frisör!
Jag kidnappade syster med mig när jag åkte hem igår, så idag har jag haft henne här hela dagen lång! Promis med vovvarna, lunch på stan, filmmys och god middag har vi roat oss med. Lyx att ha sällskap och lite avlastning!

Här kommer lite bilder från senaste dagarna...

Kram och gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0