Intervall-pyssel

Jodå, nu har barnrummet fått nya tapeter! Så himla fint blev det och jag hoppas Elliot kommer gilla det så småningom när det är dags för honom att flytta in! Jag försöker pyssla och inreda rummet så gott jag kan med prylar vi redan har, men snart måste jag ut och leta lite på stan för att bli helt nöjd (som jag aldrig kommer bli!) med alla små detaljer och myspys. Det är också väldigt svårt när man blir avbruten av Elliot-him-self lite då och då. Man får liksom pyssla i intervaller...hehe. Babygymet som han fått ärva av sina kusiner är till bra hjälp med underhållningen. Roligast är den lilla spegeln som blänker så fint!
Tänker inte visa er några bilder från rummet ännu...men håll till godo, det kommer! Ska bara pyssla lite mer först... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0