Håååår

Bebben ligger nedbäddad i schäslongen för en liten middagslur, så mamman har just hunnit dammsuga OCH få i sig lite lunch, inte illa! Elliot kommer numera i första hand såklart, så tiden jag vanligtvis kunde lägga på mig själv är lite mer sällsynt... Att få ta en dusch på morgonen medan Elliot sitter i sin babysitter och slumrar är lyx! Som nybliven mamma känner man sig inte alltid topp-fräsch, och jag undviker gärna att hamna på bild eftersom min utväxt inte är att leka med..! Hehe. När jag bara myser runt här hemma är det skit samma, men vi har ju faktiskt börjat göra några små utflykter... Ska snaaart boka in mig hos "hår-akuten"! För visst börjar det bli dags...för länge sen?! ;)


Kommentarer
Postat av: Marie

Tur att du är dösnygg ändå :) du är alltid snygg!!!!!

2012-09-05 @ 22:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0