Måndag

Måndag igen och ännu en helg har passerat. Även om jag är lediga alla dagar är helgerna ändå speciella, inte minst för att älsklingen också är hemma och är ledig! Lördagen regnade bort med tvättning av bilar, däckbyten, brasa i kaminen och myskväll med hembakt pizza. Söndagen bjöd på besök och besök, dubbelbesök! Tarroliin och mams & paps kikade förbi. Lill-skrot blev ägare både till sitt första par Converse och sin första servis, hihi!
Och vet ni vad? Idag har jag plockat fram träningsskorna ur garderoben... Nu laddar jag med mammas hembakade butterkaka och kaffe, för ikväll ska vi skaka om den här mamma-magen ordentligt! Läääängtar!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh va mysigt ni verkar ha haft det :) och lika fina som vanligt :) vad ska du träna då? :) va skoj å komma igång...!!! :) lucka till! Du har väl ingen mage att skaka om ... :)

2012-10-22 @ 15:34:46
Postat av: Carro

Jag & Elliot matchar varandras ränder :-) Tack för e super
mysig söndag.

2012-10-23 @ 17:34:18
Postat av: Madeleine

Tack själv Tarroliin! Supermysig söndag! Repris snart hoppas jag! Puss

2012-10-23 @ 19:25:08
URL: http://madeleinos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0