Kärlek

Jag kan fortfarande inte beskriva hur känslorna bara svämmar över inom mig för den här lilla killen som kom till oss för 12 veckor sedan...vår lilla son! Vår lilla Elliot! När han tittar upp på mig med sina blå ögon och ger mig jordens bredaste leende kan jag på en sekund börja snyfta av ren och skär lycka. Älskade lilla barn. Älskar dig mer än du kan förstå. Älskar dig på dagen, mitt i natten, när du är glad, när du är gnällig, när du är arg, när du absolut inte gör som din mamma vill...så älskar jag dig ännu mer.


Kommentarer
Postat av: NAdja

Åhh va fint! Jag det är helt sjukt hur man kan älska någon så mycket, som sitt lilla barn!

2012-10-24 @ 19:14:56
Postat av: Marie

Jag hoppas att jag oxå får uppleva det någongång i framtiden!!!!! Fint skrivet!!! <3

2012-10-25 @ 19:16:26
URL: http://baralillamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0