Bekantskaper & kalorier

Sitter och jäser i soffan efter en god bakpotatis. Eftersom vi varit på föräldragruppen fick lunchen bli lite sen idag. Jag älskar god mat och nåt litet sött och gott efteråt! :) Haha, känns som jag går mot strömmen. Alla andra skriver om att minska på kalorier och om nyttigheter men jag vräker istället på åt motsatt håll. Jaja, jag ska väl också börja tänka sunt...snart. Ingen brådska med det. Jag hinner nog räkna kalorier i framtiden. Just nu vill jag bara ha mina små mat- och fikastunder utan ångest och dåligt samvete...
"Come to mama lilla dammsugaren!"

Var osäker imorse om vi skulle åka till gruppen idag eftersom Elliot var lite dålig igår... Men febern var puts väck och min lilla myskille kändes pigg som vanligt så vi bestämde oss för att åka! Det var bra att vi gjorde det. Blir trevligare och trevligare att träffa de andra mammorna! Nya bekantskaper är alltid roligt!
Och på tal om bekantskaper fick vi finbesök av Nisse igår. Mycket trevligt!

Tjing tjing!


Kommentarer
Postat av: Marie

Muuuuuums!!!! Skönt att han är piggare!!!!

2012-10-30 @ 18:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0