Utefix

Idag har vi en sån där utefixar-dag! En sån där dag som jag i förväg ogillar, MEN som jag älskar när jag väl kommer ut och kommer igång. Min händiga kille har röjt i skogen (för hand, med handsåg!) medan jag har gjort fint i krukorna med enkla kvistar direkt från skogen. Nu brinner det en stooor brasa här utanför. Så mysigt och fint! Elliot blev hungrig och ville gå in och äta, men när han är klar ska vi gå ut och överraska älskling med lite lunch. Utelunch! Göttare än körv! (Och körv som är så gött!)


Kommentarer
Postat av: Micka

Va duktiga ni är! Miss you! Kramar

2012-11-04 @ 15:26:12
Postat av: Madeleine

Miss U tooo!!

2012-11-04 @ 21:16:43
URL: http://madeleinos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0