Skitvecka!!

Vilken skitvecka det varit hittills! Grått väder, rädd vovve som inte vill gå promenad, favoritskorna har gått sönder ...och som pricken över i kom jag inte iväg på träningen idag då jag fick ett utbrott när jag såg fet ut i alla linnen och tights. Vilken bra ekvation va? Inte åka och träna för att man är för fet... Kan ju bara bli ett resultat av det. I ren ilska gick jag istället ut på en promenad i raskt tempo. Såå skönt att komma ut och rensa huvudet! Nu hoppas jag på att andra halvan av veckan blir bättre! Förutsättningarna finns!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tror att den kommer bli bättre. Ni ska ju till bästa stället :)

2012-11-15 @ 07:23:04
URL: http://www.baralillamarie.blogg.se
Postat av: Marie

Och du är jätte fin och absolut INTE fet..... Du är så fin i kroppen!!!!!!

2012-11-15 @ 07:23:39
URL: http://www.baralillamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0