Gamla rester

När Elliot tog en powernap igår passade jag på att måla en tavelhylla och några gamla ramar. Och idag färdigställde jag mitt projekt när han sov 45 minuter... (Det gäller att ta alla tillfällen i akt!) Det var vårt halvklara sovrum som fick sig en liiiten piffning! Tänk vad man kan göra med lite gamla tapetrester... På tal om tapetrester fick de rycka in igår när vi behövde ett grattiskort till Ludwig som fyllde 6 år. Funkar, eller hur?

Annars har vi inte gjort många knop den här fredagen... Promenad i kylan, kaffe vid kaminen och mycket bus. Som vanligt alltså! ❤

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad du är pysslig. Du har känsla för sånt där. Form, färg och text. Du borde satsa på nått sånt!!! Och jävligt snygg är du oxå!!!!! :)

2012-11-09 @ 21:37:19
URL: http://www.baralillamarie.blogg.se
Postat av: Nadja

Vad du pysslar och står i=) Det blev kanon fint!
Va fina ni är och Elliot växer så det knackar ser jag. Vi måste ses nån dag, kanske en barmvagns promenad i kylan?

2012-11-10 @ 21:07:24
Postat av: Emelie

Du är så duktigt Madde! :) och det blir så otroligt fint! Önskar jag tog mig lite mer tid till att pyssla! Ta hand om er! Kram kram

2012-11-11 @ 14:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0