En fri fredag

Eftersom jag avbokade fredagsdejten och klarade av fredagsstädningen redan igår hade vi en helt blank och tom dag framför oss idag. Välbehövligt efter en vecka med inplanerade saker varje dag! Så det fick bli lite pyssel. Jag satte ihop Elliots matstol som han fick av mormor igår och han ville provsitta på en gång! Hjälp så stor han plötsligt blev när han satt i den! Sen blev det vimplar till Elliots rum. Av vadå? Tapetrester såklart! Vad annars när jag är i farten?! Hihi...
Nu ska här fredagsmysas på bästa sätt. Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Marie

Äntligen får jag väl oxå säga.. Att du uppdaterar!!!! :) va fin han är. Och vad du är pysslig :)

2012-11-23 @ 21:07:01
URL: http://www.baralillamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0