Bara trevligheter!

Fy fasen vilken skön fredagkväll! Sitter i soffan med en uppäten plankstek i magen, en NÖJD bebis bredvid mig, världens bästa vovve på andra sidan och självklart bästa sambon inom räckhåll! Nu en bit mörk choklad som avrundning (alltså innan chipsen kommer fram!) efter den goda maten. Mmmm... Och imorgon fortsätter trevligheterna för då ska den här bruttan iväg på SPAAAA! Tjohoo!
Äntligen massage som jag längtat efter sedan jag var gravid och av olika anledningar inte kunde ligga på mage... Hehe. Jag ska njuta allt jag kan av att bara få bli ompysslad!

Bjuder på en bild av Elliot i sin nya mössa som han envist skulle shoppa igår! ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men sötaste Elliot!! :) klart han vill shoppa mössor! :) kram på er!

2012-11-02 @ 22:36:28
Postat av: Madeleine

Haha Emelie! Det är väl bäst han börjar shoppa om han ska komma ikapp mästarna i möss-shopping! ;)

2012-11-02 @ 22:53:51
URL: http://madeleinos.blogg.se
Postat av: Micka

Sötstolle! :)

2012-11-03 @ 10:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0