Lazy days

Ligger nedbäddad med senaste numret av Hus & Hem i schäslongen och väntar på att de där stora bomullstussarna på himlen ska fara sin kos så man kan sitta ute i solen en liten stund till. Sol = lycklig Madeleine.
Idag har jag besökt barnmorskan som kunde konstatera att allt verkade bra med vår lilla bebis i magen. När barnmorskan skulle klämma på magen kom hon åt bebisens lilla fot, vilken den snabbt som blixten drog åt sig igen. Kittlig under foten kanske? ;)
Fortsatte dagen med en fika hos Nadja och lilla Lukas (som sov sig igenom mitt besök). Skönt att prata av sig med någon som nyss gått igenom detsamma som jag gör nu! Hon verkar även veta exakt vad den gravida kvinnan behöver, för hon överraskade mig med en presentpåse med grejer som är mycket uppskattade!! :D Choklad, lakrits och en god bok för en stunds avkoppling, precis vad jag vill njuta av dessa dagar! Tack sötnos!


Kommentarer
Postat av: Syster

Va mysigt!!!! Passa på och njuuut !

2012-05-08 @ 21:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0