Vår vår vår!

Sitter ute på baksidan i solen och njuter av en ledig dag med lite fika. Det blev bara en ledig dag kvar av den här ledigheten...som egentligen skulle vara 6 dagar. Men det gör mig inget. Har hittat energi från ingenstans och kommit in i nåt slags "jobb-flow". Och så är det ju årets bästa vecka; skidspelsveckan! Mycket jobb och högt tempo, men lite pirr i magen också då jag får komma nära mina idoler från världscupen i längdskidor! ;)
Hoppas ni som kan tar er ut och kollar live i helgen när det tävlas för fullt på Lugnet i Falun. Själv kommer jag vara upptagen med annat... :)


Kommentarer
Postat av: H

Bara 9mån kvar till Jul!

2012-03-12 @ 13:25:04
Postat av: Nadja

Åh va mysigt det där såg ut!! Välkommen våren!

2012-03-12 @ 16:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0