En ängel

Vissa händelser får allt annat att blekna och försvinna. Det får alla problem, vardagliga skitproblem, att kännas som bortblåsta! Idag hände någonting sådant. En f.d. kollega förlorade kampen mot cancern. Efter sig lämnade hon en otroligt stark make och en liten dotter. Det är så fruktansvärt orättvist! Jag har följt hennes modiga kamp lite på avstånd genom hennes blogg. Men för inte många veckor sedan korsades våra vägar på mitt jobb. Och när jag såg henne blev jag så glad och tänkte; "Hon ser så stark ut, det här kommer gå vägen. Hon kommer vinna över den där hemska sjukdomen!"

Ta vara på varje minut med dem du älskar. Slösa inte bort tiden med att gnälla och klaga över problem som egentligen inte är problem. Lev och älska! <3

Vila frid Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0