Midsommar i byn

En härlig midsommarhelg har passerat och även fastän jag jobbade hela helgen hann jag (och orkade) fira med fina vänner ändå. Vaknade upp sliten på lördag förmiddag efter att ha varit vaken 22 timmar i sträck dagen innan. Jag är imponerad av mig själv måste jag säga, gravid och trött som jag är och allt! ;) Kvällen var perfekt med fint väder, traditionellt firande och god mat. Vet dock inte var timmarna rann iväg, men så är det väl när man har roligt!
 
Snyggaste kullorna!
 
Grabbarna
 
Anna & Danne
 
Mickan & Patrik
 
Vid majstångsresningen
 
Marie & Carro var de enda som var modiga nog att dansa runt stången...
 
Gör gärna om firandet igen nästa år. Verkar ju som vi startat en tradition! :)
 

Kommentarer
Postat av: Sis

Jag är oxå imponerad av dig :) hihi! Värsta pregnant party woman ;)

2012-06-29 @ 07:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0