Längtar efter er!

Jag borde göra mig iordning för att åka och spendera söndagskvällen på jobbet, men det är ju så mycket skönare att sitta här ute i solen och filosofera! Tankarna snurrar om den kommande helgen då vi får finbesök av mina gamla guideskole-brudar och deras män/sambos/hundar/barn! :) Ser fram emot det så hemskt mycket och jag kan inte sluta tänka på vad vi ska äta, hur jag ska fördela sängplatserna, vad vi ska göra och inte minst vilka ställen i huset som behöver en upputsning innan de kommer... Planerar-Madde är i farten! :) Sist vi sågs allihopa var på Limpans bröllop. En väldigt lyckad dag & natt... Bilden är från Mallis 2004.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ohhh jag längtar också mega mycket!!! Krama om dig och magen!!!! Du vet att det duger precis som det är hemma hos er men antar att det inte kommer ha någon effekt på dig!=) När du är i fixartagen!!!

2012-06-10 @ 19:44:01
Postat av: Madeleine

Nej Malin, jag är svårstoppad med sånt vet du! ;)

2012-06-10 @ 23:53:40
URL: http://madeleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0