Hur ska jag hinna?

Medan det känns som alla vallfärdar till Peace & Love i Borlänge sitter jag här hemma och tänker på allt spännande som jag & Älskling har framför oss. I söndags gjorde jag mitt sista jobbpass på väldigt länge. För nu har jag först en välförtjänt semester framför mig innan det är dags för lilla pyrets ankomst. Veckorna går galet fort och hur ska jag hinna med allt som måste göras... Men vad är det egentligen som måste göras innan? Igår tvättade jag några maskiner med babykläder. Åååh så overkligt det kändes att stå och hänga upp massa kläder i mini-modell på torkställningen! Sen måste jag ta tag i att packa BB-väskan...skriva förlossningsbrev...ordna musik att ha med sig...inhandla det sista, typ lite mer blöjor...läsa på om förlossningsställningar, bedövningsmetoder och fan och hans moster... Man får ju för sig att det är så mycket man måste kunna och veta innan det är dags... Sen kanske jag kan vara lugn och bara njuta av ledigheten...? Känner jag mig själv så kommer jag väl stressa fram ungen. Haha!
 
Tur att jag har min älskling som kan konsten att stressa ner! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: nadja

hehe känner igen det där, men ta det lugnt! jag var precis lika stressad, men det visar sig att man kan fixa mycket i efterhand, sen behöver man inte så mycket som man tror=) läs på lite om hur en förlossning går till, men sen blir du väldigt bra hjälpt när du väl är där! Åh va spännande, snart är han här!! Kramar

2012-06-27 @ 20:32:31
Postat av: Sistah

Ååååååå om My goooood! Va tiden går fort! Du kommer fixa allt galant! Ta och läs som Nadja skriver och försök koppla av och riktigt vila upp dig inför det som komma skall :) har en känsla att det inte blir lika mkt nattsömn framöver! Och du vet ju att om ni behöver hjälp eller behöver nått så har ni ju oss allihopa som vill hjälpa till allt vi kan :) puuuuussss

2012-06-29 @ 07:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0