Told you so!

Jag lovade er städdag idag om det skulle vara molnigt...och jajjemen, solen lyser med sin frånvaro, men badrummen är knäskurade, hela huset dammat och dammsuget! Det är tuuungt att ta sig upp från knästående med mina extrakilon och det är inte det lättaste att dammsuga med bortdomnade händer, men guuuud så skönt när det är rent! (Säger det inte för att ni ska tycka synd om mig, utan jag bara konstaterar!) Så nu mina vänner blir det ryggläge resten av dagen. Belönar mig med film och nåt sött och gott!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Söta Madde! Snacka om energi, det måste vara detta de kallar att boa=) Snart kommer lilleman, så spännande! Nu är vi hemma från gotland, om du har lust så kanske vi kan hitta på nått i veckan? Kram

2012-07-22 @ 19:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0