Hemmaspa

Eftersom ingen anmälde sig frivilligt efter mitt inlägg igår att checka in mig på spa fick jag idag ta saken i egna händer! Det blev dock en hemma-variant, vilket får duga gott nog. Faktiskt inte fy skam att sitta ute på terassen i solstolen med fötterna i en balja samtidigt som man gör en light-manikyr. Fötterna fick sig också en omgång och som avslutning smorde jag in dem med fotbalsam från Kerstin Florian, som jag fått i en goodie-bag på Grand Spa & Sport nån gång för länge sedan! Doften från den får mig att flyga tillbaka i minnet till Kamala Beach där massageoljan som användes under alla helkroppsmassager efter lata dagar på beachen doftade likadant. Mmm..! Puh! Nu blir det en stunds vilopaus. Det tar på krafterna att hitta ner till fötterna i dessa dagar..! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0