Dripp dropp

Jodå, dagarna rullar på fastän himlen är blygrå och det inte tycks finnas någon hejd på regnandet. Har haft ett par lediga dagar med Älsklingen hemma. Vi har haft ett par välbehövliga sovmorgnar...det är tillåtet när regnet öser ner. Igår blev det premiär i svampskogen som resulterade i en god lunch med smörstekta kantareller på rostbröd! Lycka! Igår supportade vi också pappa som uppträdde med sitt band i på Tisdagskul i Rättvik. Synd att det inte var strålande sol, så hade storgatan kryllat av folk som hade fått lyssna på min duktiga pappa! Lilla hjärtat i magen sprattlar på och gör det ibland lite jobbigt för sin mamma att gå promenader, andas och att böja sig ner för att ta på skorna... Och när jag kryper ner i sängen om kvällarna blir jag lite nervös och tänker att "det kan ju faktiskt starta när som helst nu...på riktigt..."


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är avis, jag vill också ha svamp!!=o)

2012-07-12 @ 10:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0