Blogg från solstolen

Från stekande sol till spöregn på en halv minut...och sen sol igen. Älskar inte ni också svenska sommaren?! :D Som tur är känner jag mig inte så stressad över vädret eftersom jag inte har en vanlig kort semester i år. Men tycker lite synd om er andra som snart ska vara tillbaka inom jobbets murar... Tycker dock lite synd om mig som inte får åka iväg på någon liten semestertripp. Vi vill ju gärna hålla oss inom ett tryggt avstånd från förlossningen ifall pyret bestämmer sig för att kika ut... Får göra lite små utflykter här hemma istället. Har ni tips får ni gärna hojta! Kom ihåg att det ska vara lämpligt för en höggravid kvinna! ;) En utflykt till ett spa med massage, pedikyr och färgning av bryn & fransar skulle passa mig just nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så vacker gumman och det ska bli så spännande när pyret kommer. Även jag är lite små nervös.. Tror du han kommer att gilla mig? :/ saknar dig! Pöss

2012-07-17 @ 00:32:01
Postat av: Anonym

Glömde skriva att de var jag..
Micka chokladpralin Lundgren :D

2012-07-17 @ 00:33:58
Postat av: Madeleine

Tack söta Micka-Chokladpralinen! Såklart bebisen kommer tycka om dig! Ingen kan väl ogilla en sån go pralin! ;) Puss

2012-07-17 @ 11:46:27
URL: http://madeleinos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0