7 dagar kvar

Med 7 dagar kvar till BF bjöd väderguden på en underbaaar solig och varm dag! Har besökt barnmorskan, plockat en del smultron, promenerat med Tippan och slappat i solstolen. På eftermiddagen blev jag så fruktansvärt trött och var tvungen att gå in och sova en timme. En tupplur och en dusch senare blev jag som en ny människa! :D På tal om att vara trött och sliten måste jag dela med mig av hur gullig min gulle-syster är. Hon skickade ett sms idag där hon undrade om det är ok att hon tar några dagars semester i höst för att komma hit och hjälpa till att rå om mig och bebben, städa och laga mat när Älskling börjat jobba igen. Hur underbar är hon inte?! :) Hon är bäst i världen! Jag kanske inte släpper ut henne härifrån när jag väl fått smak av hur det är att leva med en egen hushållerska... Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0