Iiiiskallllt!

"Det är -25 ute..." viskade Älskling imorse när han kom in i sovrummet och sa hej då. Jag stannade kvar under täcket en stund till! :) Men vilken kall och vacker dag det varit! Soliga vinterdagar ligger högt på topplistan!
Vi gav oss ut i kylan och besökte BVC. Där fick dom se vår glada kille som växt bra som vanligt. Vi pratade lite mat och smakportioner som det snart är dags för, spännande! Snart dags att plasta in min fina matta under matbordet..? ;)

Jodå, jag har fått några punkter på "att-göra-listan" avklarade också, puh... Fortsätter med fler punkter imorn, check! Tur att det bara är tisdag när jag vaknar nästa gång... ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, det är jättemysigt när det är 'riktig' vinter! :) Kan Elliot vända sig nu? :)

Kram!

2012-12-04 @ 08:49:32
Postat av: Madeleine

Ja visst är det! :)
Nej, bara från mage till rygg, men andra hållet kämpar han med ännu!
Kram!! ❤

2012-12-04 @ 09:37:28
URL: http://madeleinos.blogg.se
Postat av: Marie

Vi ääääälskar vintern!!!! ;) fina lilla elle. Undrar om han vet att han ska stå i rampljuset på lördag?

2012-12-04 @ 21:57:28
URL: http://www.baralillamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0