Vår lilla familj <3

I måndags när jag publicerade mitt inlägg visste jag inte att jag 25 timmar senare skulle ligga på förlossningen med vår alldeles färska pojke i mina armar. Vilken resa vi varit med om! Går såklart inte att sätta ord på alla känslor, varken på smärtan eller den totala glädjen! Tisdag 31 juli kl. 18.54 bestämde han sig för att komma ut. I fredags fick vi lämna BB och åka hem. Så skönt att komma hem till sitt eget istället för att ligga på BB i en sal med två andra nyblivna mammor. Jobbigast var att Älskling inte fick vara kvar på nätterna... Så borta bra men hemma bäst! :) Nu myser vi och försöker få nån rätsida på tillvaron med nya rutiner och prioriteringar. Sömnbrist, javisst, men man får ju så mycket annat! <3 Och jag glider runt i min Ziperall och ser farlig ut...haha! Bästa mammaplagget! Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötisar!! Båda två. Längtar efter att jag får träffa hela eran goa familj.

2012-08-05 @ 13:18:51
Postat av: Micka

Men herre gud! Passar du i allt! :)

2012-08-05 @ 13:19:52
Postat av: Micka

Jag skrev 1:a inlägget oxå :)

2012-08-05 @ 13:21:42
Postat av: Moster

Åh va fin du är :) vet inte om du ser så farlig ut men .... I alla fall väldigt söt! Lika så herr bebis :) längtar efter att träffa nya tillskottet! Och er såklart! Puss

2012-08-05 @ 13:40:44
Postat av: Malin

Instämmer med ovanstående skribenter! Hoppaspå att få träffa er snart!!
Kramar

2012-08-06 @ 23:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0