Mysdag

Efter många dagar i rad med besök av fina familjemedlemmar och vänner som vill hälsa på vår lilla prins har vi både igår och idag "besöksfria dagar". Det är såklart jättekul med besök, men det tar ju på krafterna också!
Idag blir det bara promenad och sen mysdag! Jag ska försöka ta tag i sånt som jag hatar; försöka förstå mig på alla konstiga regler med föräldraledighet och även kolla över lite försäkringar... Jiihoo. Jag blir mest frustrerad när allt ska vara så krångligt! Någon av er där ute som är expert som jag kan rådfråga när (ja, inte om, utan NÄR) jag kör fast?! :) Hehe... Trevlig fredag på er!


Kommentarer
Postat av: Syster

Önskar jag kunde hjälpa dig! Är en djungel om jag förstått rätt!!! :) myyyyyys på!!! <3

2012-08-25 @ 10:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0