Idag är ingen vanlig dag, för det är min födelsedag...

...hurra hurra hurra! Och jag har haft en härlig födelsedag! Jag blev väckt med frukost på sängen, solen har lyst hela dagen (i motsats till gårdagens snöfall...) massor med gratulationer har trillat in med post, sms, telefonsamtal och facebook och fikasällskap fick jag av Mia på eftermiddagen. Tack alla fina för era gratulationer! Man blir så glad! :D

Fick också en känsla av att idag är rätt dag att dela med mig av det som varit vår hemlighet så länge. Ja, ni som träffar mig "i verkligheten" vet ju såklart om det, för det är lite svårt att dölja nu...

Henrik och jag ska få bebis!! Om några månader blir vår lilla familj lite större <3 Det känns helt underbart men fortfarande ganska overkligt, även om magen är där och påminner mig ständigt. Vi älskar magen!!





Det har känts helt rätt att låta vår bebis vara vår egen lilla hemlighet så länge som vi gjort! Men magen avslöjar ju liksom sig själv nu. Hihi.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Så fin! =)

2012-04-18 @ 21:37:37
Postat av: Charlotte

Gratulerer så mye, Madde! Så koselig å høre at dokker skal bli tre:)

2012-04-18 @ 22:15:18
Postat av: Sis

Åh vA den växer! Det händer så mycket på bara någon vecka. Du är så vacker syrran!!!!! Längtar tills på lördag. Puss

2012-04-18 @ 22:21:43
Postat av: Carolina.

Åh ! Vilken lycka ! :) så fina bilder .. Kram!

2012-04-18 @ 22:53:46
URL: http://caroliinamaad.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh så roligt! Ett stort grattis till er båda! Är så glad för er skull, blev så rörd att jag blev lite tårögd till och med! Vad vackert gravid du är!! Hoppas vi ses snart! Kramar från kusinen

2012-04-18 @ 23:34:29
Postat av: AL

Fine MAD:-)

2012-04-18 @ 23:52:15
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: Karin & Calle

Grattis sötisar! Lika fin som alltid;)

2012-04-19 @ 15:51:05
Postat av: Madeleine

Tack för era fina kommentarer! <3

2012-04-20 @ 16:23:37
URL: http://madeleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0