Magiska julafton 2011

Jag har ju undanhållit en liten detalj för er. Ända sedan julafton faktiskt...
På julafton överraskade nämligen Älskling mig med att plocka fram en liten svart ask med två ringar i.

Vi var i stugan i Norge med mina föräldrar och syster för att fira julafton. På julaftons morgon strålade solen och vi bestämnde oss för att åka över till Stöten och åka några åk med brädan i backarna. Det var kallt,  men världens finaste julafton. Marie åkte ner för backen och Älskling stoppade mig på toppen av World Cup backen och bad mig sätta mig ner för han ville ta en bild. Han började rota i sin jackficka efter kameran...trodde jag... Gissa om jag blev chockad när han istället för en kamera fiskar upp en svart liten ask som han öppnar och räcker fram mot mig. Känslorna virvlade inom mig, allt på en gång liksom. När jag väl samlat mig och svarat JA på hans fråga skrattade och grät jag om vartannat där bakom mina goggles. Vilket minne!
Längre ner i backen satt Marie och smög och förevigade ögonblicket med sin kamera.








Så lycklig och rörd av stunden. Kunde inte sluta le!

Det var så perfekt att det hände just i Stöten, för det var ju där allting började. I Stöten, vårt andra hem kan man säga... Resten av julafton fortsatte vara magisk i stugan. Kommer aldrig glömma. Älskar dig!


Nu fortsätter sagan om oss <3

Kommentarer
Postat av: Emmah

Gråter en liten skvätt jag med när jag läser, ni är så fina <3

Kramar

2012-04-10 @ 21:48:08
Postat av: Micka

Underbara ni!! :)

2012-04-11 @ 05:45:28
Postat av: Serena

Ni är så fina ihop! Och ni gör mig alldeles varm i hjärtat. Så jag bjuder på några glädjetårar :)

2012-04-11 @ 19:20:37
URL: http://serraserran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0