Kalas



Vad gillar ni tårtan jag bjöd på igår när våra familjer kom hit på kalas?
Blev supernöjd med den. Första gången jag lyckats med en tårta helt från "grunden". Mums!
Jag blev uppvaktad med fina presenter. Bl.a. fick jag vårt första bebisplagg :D och ett stort inramat foto på vår älskling Tipi och en massa annat fint!


Födelsedagsbarnet och Ludwig


Vissa mer linslusar än andra! ;)


Vår älskling <3

Annars växer magen och lilla bebisen sparkar inte längre bara så det KÄNNS, nej hela magen HOPPAR omkring när den sätter igång.
Helt overkligt att det är ett litet pyre där inne!
I torsdags var vi och lyssnade på hjärtljuden och mätte. Och allt lät och såg jättebra ut. Känns som tiden går snabbt och det är ju faktiskt inte allt för långt kvar nu... Några månader bara.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Vilken lycka! Saknar magen, är sån underbar spännande känsla att ha nån liten sötis där inne och ännu bättre blir det när den vill kika ut! Ta hand om er! Kramar

2012-04-22 @ 20:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0