Fab fab fab

Neeej, jag har inte varit i Barcelona ända till nu... :) Men man kan väl säga att konsekvenserna av resan har förföljt mig ända till nu och gjort att de senaste veckorna sedan jag kom hem därifrån har varit lite som ett töcken. Samma kväll som vi kom hem blev jag väldigt sjuk och låg däckad i en veckas tid. Har nog aldrig varit så sjuk någonsin, men nu jäklar är jag på benen igen! :D Tänk vad en liten bakterie kan göra...

Vår weekend i underbara Barca var LOVELY!
Hotellet, som var ett designhotell, var fräscht och stilrent med bra läge och överraskande bra frukost. Vi hade 5 minuters promenad till strandpromenaden och HAVET. Hade gärna haft den utsikten från mitt fönster varje dag.
Vi mixade matupplevelser med äkta turistande, minimalt med shopping och skönt häng på stranden med en galen festnatt med nakenbad i havet halv 5 på morgonen. Jag älskart! Jag älskar att skapa nya härliga minnen som för alltid kommer finnas kvar och kan plockas fram när det är grått och trist i vardagen!


Strand & hav


Flickor <3


Parc Guell


Partyklara :)




Happy feet on the beach :)





Thank you ladies för en fab resa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0