Kaos i huvudet

Hej världen!

Jag har världens lyxproblem... Jag har ett helt hus som bara väntar på att få färg och tapeter, men jag kan inte bestämma vad jag vill ha! Nu är gamla köket helt rivet och nya golvet ligger på plats och om några veckor får vi vår kamin installerad. Åå vad jag längtar! Så idag har jag spenderat hela dagen med att kika runt på nätet för att försöka hitta inspiration. Det svåraste är att det nu är så stort och öppet att man verkligen måste tänka till vad man sätter på väggarna för att undvika att det mixas för mycket färger och mönster...

Börjar riva...






Nytt golv på gång!



Och här är vi idag! :)

Det blir stort och öppet...och förhoppningsvis väldigt bra!
Jag hoppas bara att den där snilleblixten med alla bra ideér kommer SNART!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ohh vad fint det är och ännu finare kommer det bli. Du är ju värsta heminredaren så jag tror du kommer fixa det grett!!!=) Jag och Thomas pratade om vi skulle ta en liten visit till er snart men då väntar vi kanske några veckor tills ni fått klart!!Krmiz

2011-09-14 @ 07:53:26
Postat av: Micka

Vad stort de blev :D å golvet var jätte fint!!

2011-09-16 @ 16:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0