Kurbits

Tycker ni att jag är tjatig när jag bara skriver om hur vi pysslar om vårt hus hela tiden?

Just nu är vi inne i en riktig renoveringsperiod, så det är liksom det mitt liv kretsar kring. Jag älskar när det sker förändring och när det går relativt snabbt... Som det ju faktiskt gör med tapetsering och målning! Vårt hus övergår nu sakta men säkert från en dassgrå nyans (som säkert är jättefin på EN vägg eller möjligtvis TVÅ...men inte på ALLA väggar!) till mer färglatt och livfullt! Och modernt!

Vill ni ha en liten sneakpeak? Såklart ni vill! ;)


Tapet i matrummet på väg upp!


Och tadaaaa! Tapeten kommer från In Trades kollektion Folk Tales och påminner lite om kurbits tycker jag.


Grundmålad vägg i nya delen av vardagsrummet där en till tapet från In Trade ska upp inom en snar framtid!


Den blommiga kökstapeten bakom kaminen har blivit vit. Ska dock målas en gång till.

Hopp i målarbyxorna! Jag målar vidare.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

SNYGGT!!

2011-10-12 @ 15:42:51
Postat av: Nadja

Åhh va snyggt det blir!! Måste komma ut och kika någon dag=) Kram

2011-10-12 @ 17:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0