Mysa vid brasan?

Puh! Äntligen börjar jag se ljuset i tunneln... Hehe. Eller ja, äntligen börjar nya delen av vardagsrummet växa fram! Imorgon kommer montörerna för att installera kaminen, så det har brunnit lite i knutarna de senaste dagarna. Skulle vi hinna få dit väggstenarna i tid?

Självklart hann vi! Vi är ju så grymma på sånt här! ;) Vad tycks?


Stenarna utlagda som ett pussel på golvet...


Gipsskivor uppsatta för att stabilisera väggen...


Fix på väggen och första stenen sätts på plats...


...medan Älskling sågade till stenarna. Akta fingrarna! ;)


En vägg klar och nästa på väg upp!


Och det färdiga resultatet! Nästan i alla fall. Är ju lite finputsande kvar och som sagt så ska kaminen installeras på riktigt imorgon. Spännande! Nya tapeter är också beställda och jag har börjat måla om väggarna så smått, så nu vill jag bara göra allt klart i raketfart!



Kommentarer
Postat av: Micka

MEEEN vad fint.. Vad ni är DUKTIGA!! :D Ska bli jätte kul att se nästa gång jag kommer upp :)

2011-10-03 @ 19:53:30
Postat av: malin

ohhh vilken mysfaktor!!! ses snart?

2011-10-04 @ 06:34:10
Postat av: mi

Åhh va snyggt. Fan va bra ni är.. Skönt va??

2011-10-04 @ 21:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0