MTSA memories

När jag var hemma hos mamma & pappa här om kvällen hade mamma hittat en cd-skiva i kassaskåpet med mina bilder från MTSA (MyTravel Service Academy för er som inte var där...) på Mallorca. Jag trodde att jag hade förlorat alla bilder därifrån när datorna kraschade för flera år sedan. Blev såå glad att de fanns kvar! :D
Och såklart måste jag bli lite nostalgisk. Vilka minnen! <3


Lärde känna helt underbara vänner för livet!


...även om de var lite skräckinjagande ibland... ;)


En sen natt utanför Apoteket i Alcudia...


Hihi!


Mys med Malin på utflykt runt ön...


Drinks :)


Bästa klasskompisarna!






Saknar!


Mina fina tjejer!


Cowgirls ute på Ranchen


Pizza på favvostället


Och utsikten från terassen på vår Penthouse Suite! ;)

Happy to been there done that!

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud jag får tårar i ögonen när jag ser de där!men vilken underbar tid! Saknar dig min fina vän! Kramar

2011-10-04 @ 11:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0