Sporty sporty

Jag och Mia är bra på att hitta på tokiga saker. Ofta är det vi som styr upp och planerar olika "happenings" i vår umgängeskrets. Det har blivit lite som en drog...vi kan liksom inte sluta planera saker. Hihi!
Så, i helgen var det dags för den årliga temafesten. Förra året hade vi "Färgfesten" och i år blev temat "Sporty sporty". Det som är så kul med alla våra fina vänner är att ingen fegar ur, nä, alla går "all in" med outfits och sporttänk! Här kommer en liten bildbomb!


Snyggaste flaskorna till välkomstdrinken!


Min sumosyster värmer upp inför kvällen...


Badpojken ;)


Jympa-Mia


Jag lever mig in i min roll som sumo...


Innebandybruden & racingtjejen hittade varandra :)


Baseball-Carro


Sportgänget!



Tack för en bra kväll! Kan varmt rekommendera att färga håret svart och vara sumo för en kväll! ;)

Vad tycker ni förresten? Mörkt eller blondie?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0