Limpans möhippa

Dagarna rusar iväg som vanligt och i helgen som just passerat var det äääntligen dags att hålla möhippa för min gamla guideskolekompis Limpan som om bara några veckor blir Fru! Det blev en väldigt lyckad dag och en möhippa som jag tror föll Linn i smaken. Hon blev kidnappad på en motorcykel, fick hålla ett spinningpass med oss och svensexa-grabbarna, käka god lunch på en Italiensk restaurang, sno varor ur andra kunders korgar på ICA, svara på frågor om sin blivande man och rita ett porträtt av honom. Härlig dag! Tack alla tjejer! :) Mest tack till Malin! <3


En något skakad Linn anlände till gymet...


...och fick hoppa i den snyggaste outfiten, style by moi! ;)


Sötaste Limpan!


I solen hemma hos Linn...


...med nåt gott att dricka!

Min första möhippa någonsin och jag ser fram emot nästa!
Någon som anmäler sig frivilligt att agera blivande brud? ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack själv vännen!! Snart är det bröllop wiii......

2011-05-12 @ 16:33:27
Postat av: Anonym

2011-05-12 @ 16:34:17
Postat av: Serena

du kanske :)

2011-05-13 @ 01:05:19
URL: http://serraserran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0