I <3 things

Det var ju liksom inte meningen när vi kom till IKEA igår förmiddag att jag skulle handla så mycket, jag skulle ju mest kika... Men! Hem kom jag med massor med fina grejer! Kontot kanske inte alltid blir så överförtjust, men mitt hem ler när det får lite nya saker! ;)


En stor tavellist för våra bokstäver...


PS Sandskär brickbord... Jag är kär!


Rosa ljuslyktor...


Soffan har fått en ny pläd...


Fina vita krukor med buxbom i till entrén...


Jag veeet att jag inte får ligga på nya filten matte...men det är ju bara nosen... ;)


Kommentarer
Postat av: Micka

Jag har en likadan pläd och den är såååå skön! Min favvo! :)

2011-05-26 @ 12:37:56
Postat av: Malin

Ikea fällan när man väl börjat handla kan man inte sluta....=)

2011-05-26 @ 16:39:28
Postat av: mi

åh vilka fine grejer.... gillade brickbordet jag med ... i lajk

2011-05-26 @ 21:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0