Hektiskt!

God morgon på er!
Igår var en hektisk dag. Kanske inte så mycket för min del egentligen, men min syster hade första dagen på sitt gesällprov och jag tror jag nästan var mer nervös än henne! Dock brukar man inte ha någon att oroa sig för när det gäller henne eftersom hon alltid är duktig på saker hon tar sig för. Men ändå...jag har ju alltid nerverna utanpå kroppen. Jag var i högsta grad delaktig eftersom min kalufs skulle användas för långhårsuppsättning. (LÅNGhårsuppsättning...LÅNG! Mitt hår räknas som långt. Hihi...) Innan det var dags fick jag lunchbesök av mamma som då hade modellat klart. Mitt hår hade redan kreppats och rullats upp kl.7 på morgonen, så förberedelserna var redan gjorda. Uppsättningen gick ju hur bra som helst, och jag måste ju tillägga att Syrran lätt hade den mest vågade uppsättningen! Och när kvällen kom kände jag mig helt utslagen... :)


Just utkommen från bedömning där domarna inte sa ett ljud...

Efter en timme på stan i ömsom regn ömsom hagel och blåst hade frisyren ändrat form...


...och en slank hon ner i diket..?

Och när jag kom hem var jag tvungen att ha ett litet egomoment med kameran. Det är ju inte varje dag man har ett hår som ser ut så här!






Platt fast ändå lite afrokänsla! :)

Kul har det i alla fall varit att få vara till hjälp för Sis. Håller alla tummar jag kan! :D

Kommentarer
Postat av: sis

Hej snygga du. Vilka läckra bilder. Helt klart. Tack för all hjälp. och dom smickrande orden i inlägget =) puss

2011-05-07 @ 12:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0